Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 24, 2013
Image Size
1.3 MB
Resolution
900×870
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,721 (1 today)
Favourites
196 (who?)
Comments
50
Downloads
32
×
bluchiks by m-y-k-s-o bluchiks by m-y-k-s-o
hello there,
guess who did fanart though she said she wont. yep.

NAME ALL THE ALIENS!:iconallthethings2plz:



















solution:
asari (mass effect, bioware) - draenei (world of warcraft, blizzard)
twi'lek (star wars) - chiss (star wars)
Add a Comment:
 
:iconglor666:
Glor666 Jan 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
boobs
Reply
:iconm-y-k-s-o:
m-y-k-s-o Jan 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
kurcze no! powiem Ci ze ostro sie w porno wkrecilam :3 wiec pewnie do lurida cos z biuscikiem bedzie eh...
Reply
:iconglor666:
Glor666 Jan 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
ostro w porno? Moze z dupą na wierzchu coś dasz?
Reply
:iconm-y-k-s-o:
m-y-k-s-o Jan 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
o to to, cieplo!
ej a w GW2 grasz? to animuwersarium wyszlo juz?
Reply
:iconglor666:
Glor666 Jan 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
moar like hot ;D
mam przerwe <D nie wiem co to animusarium =-=
Reply
:iconm-y-k-s-o:
m-y-k-s-o Jan 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
no jakis dodatek nowy. ale juz git juz wszystko wiem, bede hardkorowo grala jak juz dostane gre na urodziny '^^ ach te prezenty, nie-spodzianka. to se bedziem rysowac naszych ludzi drzewa czy ludzi chomiki.
Reply
:iconglor666:
Glor666 Jan 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
ja mam drzewo nie gram furrasami. Lubie ruchać gałęzie. Super powiedz jak bedziesz miala to bedziemy grac na jednym serwie masz juz gildie? chcesz do naszej?
Reply
:iconm-y-k-s-o:
m-y-k-s-o Jan 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
a dawaj mi namiary, jaki serwer jakie co (ja nic nie wiem w ogole, skonsultuje to z moim sponsorem)
Reply
(1 Reply)
:iconazazel1234:
Yeah, could identify all 4 of them :) Very nice work, improving day by day!

Keep it going like this and we may call you "Ms. Picasso" very soon ;)
Reply
:iconm-y-k-s-o:
m-y-k-s-o Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
i hate picassos art XD like really deeply. 
ms kitten would be enough :3
Reply
Add a Comment: